.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی در بابل
مادر شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی از بابل آسمانی شد

 

   

 

شمال نیوز : حاجیه باجی خانم عباسی گنجی مادر صبور شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه پس از سال‌ها استقامت و پایداری در سن ۹۲ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

 

پیکر این مادر وارسته بعدازظهر امروز پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه ساعت ۱۶ در محله دومیرکلا روستای پایین گنج افروز بابل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

 

 شهید حسین رستم زاده گنجی متولد ششم فروردین ۱۳۴۱ در تاریخ دوم مرداد ماه ۱۳۶۱ در شلمچه و برادرش شهید علی اصغر رستم زاده گنجی متولد ۸ دی ماه ۱۳۳۳ در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

فرازی از وصیت نامه شهید حسین رستم زاده گنجی

 

من با خون سرخم تمام گناهانم را می‌شویم پاک می‌کنم و با خونم لاله‌های اسلام را آبیاری کرده و سیراب می‌کنم. آفتاب عمر چه زود غروب می‌کند، آنگاه که خدا بخواهد انسانی دنیا را وداع گوید، اما چه زیباست که این وداع به لطافت قلب مهربان مادری باشد که فرزند دلبندش را در آغوش گیرد و بگوید برو به سوی شهادت در راه خدا.

 

فرازی از وصیت نامه شهید علی اصغر رستم زاده گنجی

 

برای اجرای عدالت و قانون الهی به نبرد حق علیه باطل رفته ام و بسیار خوشحالم که دراین راه قدم برداشته ام، چون راهم راه سرخ حسین (ع) است ودفاع از دین و آیین او اسلام عزیز درجهان غریب است، فریادمظلومانه رهبر کبیر انقلاب ما مانند جدش امام حسین (ع) بلند است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.